måndag 25 april 2011

annandag påsk

Sov rätt länge och vid 12 så drog herrn iväg och hjälpte en kompis med nån bil. Då passade jag på att åka hem till lägenheten. Plockade undan vinterkläderna till förrådet och sen satte jag mig och gick igenom vad det är som ska göras på skolarbetet.

Jag insåg att det inte var omöjligt men att det kommer att ta tid och att jag egentligen inte är ett dugg motiverad. Vid 16 packade jag i alla fall om väskan och åkte och handlade och sen ut till Edane igen. Jag började göra i ordning maten och herrn tände grillen. Han höll på att greja med traktorn så jag skötte grillandet, gick finfint det.

Vi åt och sen blev det film, Sniper: Reloaded, världens B-film och det bästa med den var att den var ganska kort, haha... Herrn gillade den men det var för dåligt manus och för dåliga skådisar för att jag skulle gilla den.

Kvällen avslutades med Nittileaks, Peter Wahlbeck var med som gäst och fy fan vad han är jobbig! Att han kan få kallas komiker är ju helt sjukt... Sen blidde det i alla fall sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar