lördag 23 april 2011

påskafton

Var uppe vid 8 och gjorde mig i ordning och en timme senare så plockade svägerskan P upp mig. Iväg till Karlstad bar det och vi påbörjade shoppingen. P hittade mängder men inte jag, vilket kanske bara var bra, haha...

Kom i alla fall därifrån med:
  • En chockrosa kjol för endast 50:- och perfekt till kvällens fest med tema à la 80-tal.
  • En prickig t-shirt.
  • En mascara.
  • Hårblekning.
  • Nagellack i samma nyans som kjolen.
  • Prickiga leggings. (Som var dagens sämsta köp då jag lyckades ha sönder dom senare på kvällen.)
Efter några timmar på Bergvik, några inköp och ett matintag senare så åkte vi hemåt igen. P släppte av mig i Arvika och jag hämtade lite saker i lägenheten och tog sen bilen tillbaka ut till Edane. Duschade och gjorde mig i ordning och vid 17 åkte vi hem till herrns ena syster där det vankades påskmiddag. Mycket gott och trevligt!

Vid 20 åkte vi tillbaka till herrn och hade med oss herrns ena syster med sambo. Hos herrn var det redan en drös med folk, haha, och så var festen i gång. Jag bytte om till 80-tal och öppnade vinaren. Blev lite mycket känslor för min del och fick ringa och prata av mig med Jennifer, bästaste bästis.

Väl på festen sen var det superkul! Vi dansade och sjöng hur mycket som helst! Kvällen slutade i lite smärre kaos men det löste sig och visade sig bara vara alkoholen som talat.

I det stora hela, en trevlig Påskafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar