lördag 23 april 2011

Multimedia message

Nu har jag gått och lagt mig, ganska exakt 12 timmar efter att jag gick upp. Lång dag den där Långfredagen men jag har ju å andra sidan inte hängt uppspikad på ett kors hela dagen. Inte konstigt om det skulle kännas som en lång dag då...

I alla fall, var in till stan och handlade förut. Sen blev det att fixa i ordning maten när vi kom tillbaka, såå gôtt med nåt annat än grillat! Efter det åkte vi på en liten bygdetur. Åkte en massa småvägar och så var vi hem till herrns föräldrar en sväng och även hem till en av hans systrar (fast det var bara hennes sambo hemma).

Sen åkte vi hem igen och då kom Jennifer och Ronnie (och Bonny en sväng också). Så vi har ägnat kvällen åt Talang och filmen Gamer, ja och så en massa prat förstås.

Nu ska jag sova, svägerskan P kommer och plockar upp mig vid 9 i morrn. Vi ska dra till Karlstad och shoppa lite är det tänkt. Med betoning på lite för min del.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar