fredag 22 april 2011

bäst att sätta lite fart

Jo, jag kom att upp till slut. Sitter faktiskt här med rapporten nu men det går trögt fast faktiskt inte helt omöjligt. Men jag kan lova och svära att jag inte kommer bli klar idag, förmodligen inte ens under helgen menmen, allt löser sig till slut.

Vi var ju iväg och slomma igår, fick faktiskt riktigt mycket! Åtminstone om man jämför med förra året, haha... I år testade vi ett annat ställe så kanske har med det att göra eller så var vi ute vid fel tidpunkt i fjol. Vem vet. Tog lite bilder men jag har inte med sladden till mobilen så det får bli en annan gång.

Idag ska vi inte äta grillat i alla fall, haha... Jag blev sugen på spaghetti och köttfärssås så det får det bli sen. Skönt att bryta av mot grillmaten och särskilt eftersom vi ska äta påskmat i morgon och på söndag, då vi ska till våra föräldrar en varsin dag.

Nej jag får ta och försöka få ner lite på den där rapporten så jag kommer en bit på väg i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar