onsdag 27 april 2011

jävla teknik

Teknik är så jäkla kul och underbart, när det funkar.

Jag köpte ju som bekant en ny dator för några månader sedan, med operativsystemet Windows 7. Jag har sedan tidigare en skrivare som nu är ett par år gammal. Det har slumpat sig som så att jag inte har behövt använda skrivaren sedan jag köpte den nya datorn. Tills nu.

Datorn är tydligen för ny för det går inte att installera skrivaren på grund utav det för nya operativsystemet.

Men ja, jag är inte den som bara ger mig utan jag plockade fram gamla datorn och, jisses! Den känns ju sååååå seg och ändå är den inte mycket sämre i prestanda än den nya menmen. Jag har i alla fall fått igång den och börjat skriva ut. Frid och fröjd?

Självklart inte. Nu fick den för sig att skriva ut på fel ledd trots rätt skrivarinställningar. (Det går dessutom inte att avbryta utskriften för då låser sig hela skiten.) Nog där?

Nej då, nu ser jag att färgen dessutom börjar ta slut. FY FAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar