fredag 8 april 2011

häälj

Jojo, helgen är här, har ju vart ledig idag och har gjort mest ingenting, egentligen borde jag nog ha gjort något nyttigt, menmen. Jag var i alla fall uppe vid 8 i morse en snabbis och bokade tid hos veterinären. Herrns katt Nala ska steriliseras, vilket är på tiden vill jag lova... Sen lade jag mig och somnade om, sov lääänge!

Efter det har jag ätit lunch, dammsugit bort allt grus som var överallt, kändes det som. (Ibland är jag för lat för att ta av mig skorna när jag bara ska hämta nåt lite snabbt sådär.) Jag har också packat väskan för jag gissar på att större delen av helgen spenderas hos herrn.

Ska strax bege mig ner på stan, ska ta ut lite pengar och så ska jag köpa avmaskningsmedel till tidigare nämnda katt. Skulle inte tro att herrn har gjort det allt för många gånger så lika bra att få det gjort, särskilt eftersom hon är ute så mycket som hon är.

Jag har på mig min nya klänning idag, den från H&M som jag inte var riktigt nöjd med. Jag kom på varför. Jag ser alldeles väldigt gravid ut (och det är jag ju inte). Haha, jävligt kul men det får gå. Jo och det blåser nåt ofantligt ute idag så det är mycket möjligt att jag flashar röven på stan (i leggings då såklart, men ändå). Jag är nämligen för lat för att byta om, igen.

Ha en trevlans helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar