onsdag 27 april 2011

trevlig men ack så opruduktiv dag

Shit, jag har haft en ganska bra och trevlig dag minsann. Det där trevliga och braiga har dock gjort att jag nu sitter här, efter klockan 22, och fortfarande har massor kvar att skriva på den där rapporten. Det luktar komplettering lång väg. Suck.

Det får bli en sen natt och tidig morgon för klockan 16.00 i morrn så ska den vara inlämnad. Yeay. Enda bra med det är att då är det liksom gjort oavsett om det blir bra eller mer troligt dåligt.

Fy fan. Jag måste verkligen bli bättre på att planera och verkligen följa planerna. Nästa kurs och verkligen nästa termin. Den här terminen vill jag bara ska vara slut. Helst igår.

Ja, det där braiga och trevliga var förresten ett besök av äldsta brodern A. Han kom och så bytte vi bil, jag har äntligen min kära Mazda igen. Sen följde han med upp på mat, egna hamburgare, så gôtt så. Det slutade med att han stannade några timmar, vi tittade på TV, drack kaffe och åt lussebullar och så pratade vi en hel del. Hur trevligt som helst. Sen mellan 20 och 22 var jag hos Jennifer och Ronnie, vi kollade på kändisvarianten av halv åtta hos mig och så Grey's såklart.

Så jag är ganska nyss hemkommen och nu är det bara att sätta fart att skriva på den där rapporten. Var bara tvungen att blogga av mig lite först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar