tisdag 26 april 2011

på gång åtminstone

Ja, jag kom i alla fall en liten bit på vägen med rapporten förut! I morgon ska den bli klar. Det blir lättare i morrn också för då ska jag åka hem till lägenheten och vara där till på fredag.

I morrn mellan 09 och 12 så ska jag iväg på en Magna Cura-kurs, jag är inte helt hundra på vad det innebär men jag tror det har något med nåt datasystem som används inom vården. Eftersom jag kanske kommer jobba som vikarie inom vården så måste jag gå den här kursen.

Efter kursen så ska jag gå till chefen och hämta nyckeln till jobbet och sen får det nog bli en snabbis till bolaget med. Blir nog lite fest på lördag då det är Valborg. Det blir kanske Hoffmaestro i K-stad med Jen och Ronnie eller bara fest hos Plutten med en massa folk. Får se vad det blir, har inte bestämt mig än.

Sen så har jag hela dagen och kvällen på mig att skriva. Det är inte det att jag inte kan sitta i fred här hos Kickan
utan det blir liksom så dumt att sitta uppe när han går och lägger sig. Han ska ju dessutom upp och jobba tidigt så då är det bättre att sitta för mig själv och styra över mina egna tider.


Nej nu ska jag gå upp och hjälpa herrn att slipa och spackla skruvhål. Så att den där sabla tapetseringen blir av någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar