onsdag 20 april 2011

flödet tog en annan riktning

Nu är den där garderobsdörren slipad och tvättad. Kan hända att jag får slipa lite till och kanske till och med spackla lite på den innan den är redo för lite färg.

Rapporten då? Haha. Det har inte kommit ner ett endaste litet ord i det dokumentet. Menmen. Det löser sig. Tror jag ska ta och åka hem till lägenheten i morgon och vara där över natten. Skulle tro att det blir lite mer gjort då. Här i ett helt stort (större än min lilla etta åtminstone) hus så finns det hela tiden saker att göra. Det behöver inte ens vara roliga saker! Jag dammsuger, diskar, tvättar (och det är inte ens mina kläder) och slipar och målar dessutom.

Nu är herrn snart hemma i alla fall. Då får vi försöka hitta på något ätbart, börjar bli hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar