tisdag 3 augusti 2010

allt är inte bra

Förra inlägget var ganska muntert men egentligen är jag inte på topp just nu. Bara ledig idag och sen väntar sju dagars jobb. Verkligen inte lockande. Jag känner mig allmänt nere och det känns ganska jobbigt just nu. Jag tror jag vet vad det beror på och om det är så, ja då är det ganska lätt att ändra på det. Jag hoppas bara att det löser sig ändå utan en massa krångel...

Det känns både bra och dåligt att herrn är borta, bra för att då kanske han inte behöver se mig så här och dåligt för att ja, jag kommer sakna honom.

Nu är det ju inte så att jag går runt och ser helt deprimerad ut, jag skrattar och visar nog inget egentligen men det känns som att jag går runt och luras. Sen märks det nog tydligare när man är ensam med en person.

Förhoppningsvis så känns det bättre om några dagar. Det skulle jag nog tro att det gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar