tisdag 10 augusti 2010

summering

Fredag; Jobbade till 21, inte mycket mer hände.

Lördag; Jobbade 8-16, jobbigt att gå och på jobbet trampade jag i mänsklig avföring (bajs alltså!), jag slängde skorna sen.

Söndag; Natt till söndagen sov jag knappt 3 timmar, så något trött på jobbet 8-16. Efter jobbet åkte jag och lillebror till ett litet tjärn (mer som en stor damm) och fiskade med kastspö, krångligt men roligare än att meta. Fast nån fisk fick jag inte. Duschade och vid 21 åkte jag till Kickan. Vi fortsatte kolla på Skrot-Nisse men så blidde det sent och då var det dags att sova.

Måndag; Upp vid 9.30, jobbade 11-19.30 i caféet. Ringde från ett bostadsbolag under dagen, så ska iväg och kolla på lägenhet på onsdag, wohoo! Familjen kom upp och åt våfflor hos mig. Efter jobbet blev det en tur till brorsan och sen blekte jag utväxten, gôtt!

Tisdag; Idag alltså, ska åka till jobbet om 5 minuter så eventuellt är det dags att klä på mig, haha... Jobbar till 19.30 idag med och sen åker jag nog direkt till Kickan.

Onsdag; Kanske boka tid, hihi... 13.30 kolla på en lägenhet, hoppas! Kanske träffa Jennifer också!

Torsdag; 15.00 ska jag till optikern och prova ut linser. På kvällen blir det kalas för svägerskan som fyller 24 år.

Sen jobbar jag igen på fredag men ledig helgen! Kommer förmodligen bli dåligt bloggat under resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar