måndag 23 augusti 2010

loooova

Idag sov jag länge, eller ja, jag låg kvar ganska länge lite halvvaken sådär... Sen åkte jag hemåt, öppnade lite post och så ringde jag och kollade vilken tid skolan börjar på onsdag. Mitt kallelsebrev hade visst åkt till Årjäng och tillbaka igen så inte konstigt man inte fått den.

Nu har jag handlat och ska strax börja med maten, quorn i sötsur sås och så ris. Får hoppas herrn äter quorn nu bara, haha...

Efter maten, eller kl 18 för att vara petig så ska jag möta upp underbara Lova (klasskompis från Kyrkerud) inne i stan! Jag fick ett sms av henne igår att hon var i stan så då ska vi passa på att ses. Har längtat tillbaka lite till Kyrkerud dom senaste dagarna och idag började ett nytt läsår där borta i Årjäng. Jaja, ska i alla fall bli superkul att träffa henne och få prata lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar