torsdag 12 augusti 2010

det går bra nu

Ja, åkte ju till herrn efter en enormt dryg dag på jobbet i tisdags, hua... Vi kollade klart på Skrot-Nisse innan sängen, haha, så jäkla bra!

Igår så fick jag ligga kvar och dra mig när Kickan åkte till jobbet, hehe, men jag var uppe vid 9 i alla fall så det var ganska tidigt ändå! Gick upp och ringde till vårdcentralen, fick en tid kl 15, för att kolla på min tå. Jäkla dret.

Bakade muffins och var lite huslig sådär, haha... Vid 12 åkte jag in till stan, handlade lite underkläder, beställde ramar och passepartout på Gallerix, handlade mat och sen! Sen vid 13.30 fick jag se mitt blivande hem! Jag är så jävla nöjd just nu så ni anar inte! En rymlig och fin etta, kanske inte världens snyggaste tapeter (det satt en bård uppe, hua) och ett ganska litet kök och badrum. Men! Badrummet har badkar, och köket har allt nödvändigt. Bra garderober fanns det också och en ganska så rymlig rumsdel! Så 1 november flyttar jag in, wohoo!

Vid 15 sen var jag till vårdcentralen, kom därifrån 16 p.g.a. nåt akut som fått gå före... Så nu blir det penicillin i 10 dagar, blöh!

När jag kom tillbaka till Edan började jag med maten, klyftpotatis och fläskfilé i kantarellsås och så sallad. Riktigt gôtt blidde det och sen vart det ju kladdmuffins till efterätt, mm! Annars så blidde jag tvingad att se på fotboll på TV halva kvällen, mindre kul, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar