lördag 21 augusti 2010

snart skoldags

Jobbet igår gick fint, jag och chefen fixade äppelpaj så vi i personalen fick lite fika. Hade också lyxen att kunna åka hem lite tidigare. Ja, det är liksom inte så fullt upp på jobbet längre. Semestrarna är slut så folk har börjat åka hem fast det är ganska skönt det med!

Efter jobbet blev det mat, spaghetti och köttfärssås, helt galet vad gott det kan vara... Sen efter maten så åkte jag till svägerskan (still no baby, jäkla seg unge) så kollade vi på film, Remember me blev det. Trodde nog att den skulle vara bättre men dålig var den inte! Lite oväntat slut också, det gillas.

Ytterligare lite senare åkte jag till Edane, kom lite sent så det blev läggdags ganska snart.

Nu sitter jag här helt själv (herrn var tvungen att jobba idag också) och ska strax göra mig i ordning och åka in till stan. Kom på att skolan börjar ju fan på onsdag så kan vara bra att ha lite kollegieblock och sånt så det ska inhandlas. Resten av dagen vet jag inte vad det blir men ikväll så ska vi i alla fall på 3-årskalas för Kickans systerdotter, kulkul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar