tisdag 3 augusti 2010

metat

Precious blev det inget med, fastra kom så blev sittandes och prata med henne och familjen. Kollade däremot på Adventure Land sen, ganska så underhållande minsann. Får ta Precious när jag är mer på humör för den, kan tänka mig att det blir en del att ta in då...

Åkte i alla fall till Edane igår efter att Kickan ringt och efterlyst mig, haha... Hade sagt att jag skulle komma direkt efter jobbet nämligen men ja jag var trött och behövde verkligen duscha så det blev det och lite sömn först.

Åkte dit så jag var där vid 19 och då åkte vi bort till ett tjärn för att meta. Ronnie och Jennifer var också med och det var dom och Kickan som ville meta men det sluta med att jag stod där med ett spö i handen i alla fall, haha... Det nappade dåligt men det var jag som fick upp flest fisk (abborrar)! Tre för att vara exakt, haha... Fast två av dom fick åka tillbaka ner i vattnet för dom var så ynkligt små.


Efter ett par timmar åkte vi tillbaka och Ronnie och Jennifer åkte hem till sig och vi tog en tur till stan och köpte en pizza att dela på, gôtt minsann! Jag hade ju missat att äta middag så det satt fint med lite mat.

Resten av kvällen kollade vi på Flåklypa Grand Prix, fast på norska, originalspråket alltså. Grym film det där, haha, fast jag gillar den nog bättre på svenska.

Vid 10 i morse så åkte herrn iväg till Rättvik och jag låg kvar en stund till innan jag begav mig hemåt. Kommer nog banne mig att sakna honom, haha... Ses om vecka, ujuj.

Nu väntar jag på att svägerskan ska höra av sig så vi kan åka till Ch-berg för att möjligen shoppa lite. Skulle verkligen behöva nya jeans så får se om jag hittar nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar