onsdag 18 augusti 2010

massmord och gungstolar

Shit vilken dag! Jobbet innebar prat med poliser, irriterande scouter, massmord på getingar och en del våffelstekande. Allt i en kvav och varm luft, mindre trevligt. Men dagen gick fort och det blev mycket prat med arbetskamraterna, vilket ju är trevligt!

Efter jobbet blev det prat med mamma och faster. Sen åkte mamma och jag och kollade igenom gamla möbler, kläder och prylar som mamma ärvt för längesen. För att kolla om det var nåt jag ville ha till flytten! Hittade en del, bl.a. en gungstol, en fåtölj, en klänning och lite annat. Det mesta ifrån 50- och 60-talet, wihoo!

Nu har jag nyss duschat (testade att lägga benan från andra hållet, ser inte alltför dumt ut faktiskt) och ska strax gå och lägga mig. Ska bara ta penicillin först.

I morgon blir det jobb 8-16 och 17 ska jag vara hos optikern för uppföljning på linserna. Måste också komma ihåg och ringa vårdcentralen och se om dom kan fixa en tid snarast för att operera min tå, icke att glömma! Får se om jag åker till Kickan efter optikern eller inte. Får höra med honom i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar