lördag 21 augusti 2010

två och inte tre

3-årskalas? Nej men däremot fyllde lilltjejen 2, haha, bra koll herrn har. Det var i alla fall trevligt med kalas, nu när man har lite bättre koll på vad alla heter och så där. Vi fick tacopaj och en massa pizza och så tårta på det sen, uh, mätt i magen nu vill jag lova!

Nu är herrn iväg med Plutten och lägger i kräftburar, får se om jag får åka iväg och hämta honom sen om inte Plutten är snäll och kör hit honom då...

Var ju iväg till stan förut idag, handlade block, penna, sudd och så fick jag visst med mig shampoo och balsam också. Ringde Johanna också så hon och hennes Christian mötte upp på stan så vi gick och kollade en sväng innan det blev fika på City. Det och en hel massa tjôt, haha.

Nej, ska ta och sätta mig framför TV'n en stund, se om det är nåt värt att ödsla lite tid på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar