torsdag 19 augusti 2010

såg inte så bra

Jobb och sen hem en snabbis och så iväg till optikern klockan fem. Visade sig att jag behöver högre styrka på linserna så han skulle beställa hem det till nästa vecka, passar bra att löningen kommer till veckan också.

Sen tog jag en snabbvända på stan, lite underkläder och så ett par shorts på rea blev det. Var in på resebyrån och hämtade lite kataloger också, hoppas kunna åka iväg nån vecka i höst. Vore underbart skönt om inte annat...

Annars har det varit väldigt lugnt ikväll. Ja, jag åkte ju hem istället för till Edane, orkade bara inte, haha... Får bli i helgen istället antar jag.

Jo! Ringde och bytte vårdcentral och fick en tid för min tå nästa fredag, kommer nog lösa sig fint detta. Nej nu ska jag säga gonatt till herrn och sen sooova, en jobbdag kvar och sen är det ledig helg, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar