tisdag 17 augusti 2010

slapp

Ja, åkte hem igår efter att ha vart hos Kickan hela helgen... I söndags gjorde vi inte värst mycket, sov länge, laga mat och kolla på film, slappt värre.

Igår hade jag enormt tråkigt, haha! Jisses, va längesen jag hade så tråkigt... Underhöll mig själv med film och bokläsning i stort sett hela dagen. Vid 21 åkte jag till brorsan med familj och fortsatte kolla på film där till sent.

Idag har jag jobbat 14-21 och det är i stort sett det enda jag gjort idag, haha. Så jäkla slapp, usch. Jobbet var dessutom jäkligt lugnt, haha.

Under veckan blir det jobb 8-16 onsdag-fredag och helgen blir ledig, yeay! Ska gå igenom gömmorna här hemma efter lite potentiella möbler, till flytten, efter jobbet i morgon. På torsdag ska jag till optikern efter jobbet för uppföljning på linserna. Möjligen blir det en tur till herrn efter det. Helgen är lite oklar än så länge, kanske (hoppas!) får jag träffa min bästaste Jennifer annars blir det nog nåt annat, haha...

Nu ska jag i alla fall duscha och hitta sängen om jag ska orka upp till jobbet i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar