söndag 1 augusti 2010

en salig blandning

Personalfesten igår blev ingen fest. Halva personalstyrkan och i stort sett helnyktert för alla. Visserligen trevligt att prata och grilla korv men ja, jag hade nog hellre vart nån annanstans. Menmen.

Jo, anledningen till att jag inte fått nåt svar om lägenheten jag tackat ja till det är för att det är semesterstängt! Vilka jävla nötter, ge fan i att sätta ett sista svarsdatum mitt i semestern då väl... Usch. Så 9:e augusti tidigast får jag svar.

Jag har huvudvärk, mitt hår luktar grillrök sen igår och om en halvtimme ska jag åka till jobbet (först till affären för jobbets skull). Skulle nog behöva äta lite frukost och möjligen tvätta håret, kanske till och med packa ner lite grejer för jag åker nog till herrn efter jobbet. Vill det i alla fall, han åker bort i morrn och blir borta i stort sett hela veckan så vore ju kul att ses innan det.

Nu vart det en jäkla röra med grejer men ja så får det väl bli. Ja, första jäkla augusti är det idag med! Sista sommarmånaden och jisses vad det kommer hända grejer... Får hoppas på en någorlunda varm och fin månad med finaste människorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar