lördag 14 augusti 2010

samlarmässa

Idag har jag vart med Marcus till Ransäter på Värmlands största antik- och samlarmässa! Riktigt trevligt och kul, kom hem med en kaffeburk (kan visa bild nån dag) och så en brännvinsflaska men den fick Kickan till sin samling. Mässan var i alla fall rejält stor, det var som mârten fast enbart med gamla grejer och loppisfynd! Underbart!

När jag var tillbaka i Edane efter några timmar så åkte Kickan och jag ner till pizzerian och åt mat, riktigt gôtt med mat för jag var svinhungrig, haha...

Kollade på Nionde kompaniet för en stund sen och nu är herrn och Micke iväg till sjön och lägger i kräftburar, tydligen dags för kräftskiva snart. Jag kände inte för att åka ut på sjön så sent så jag funderar på om jag skulle fixa en omgång muffins igen, haha, så typiskt mig, bakar så fort jag får lite tråkigt och är själv. Sorry för dom ofantligt långa meningarna, haha, såg det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar