fredag 27 augusti 2010

tvätt i mängder

Igår blidde det en tur till Ch-berg med brorsan, svägerskan och brorsonen. Inget handlat blev det sådär en dag innan lön men brorsonen fick sig nya höstkläder och skor. Det var i alla fall trevligt att komma iväg lite.

Efter det handlade jag lite mat och så fixade jag i ordning middag tills herrn kom hem. Hann också dammsuga nästan hela huset, dammtorka en del och byta sängkläder innan dess. Sen hjälptes vi åt att samla ihop all hans tvätt, haha, har aldrig sett så mycket tvätt för en person på en och samma gång förut! Så det var bara för honom att börja tvätta medan jag strök och vek in ren tvätt.

På kvällen kollade vi på en ny film, SALT med Angelina Jolie, braig action! Sen blidde det tidigt i säng för jag var astrött fast sen var det jag som inte kunde somna på ett bra tag, typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar