fredag 6 augusti 2010

det löser sig

Nu ska det ordna sig, underbart! Så om en timme blir det en snabbtur till stan, vilken lättnad! Ska passa på att köpa hårfärg, rakblad och lite annat sånt också, trist men lite smått nödvändigt, haha...

Vid 14 blir det jobb igen, tredje av sju dagar, hua... Måtte helgen gå fort.

Nästa helg har jag i alla fal fixat så jag är ledig och helgen efter det är jag ledig enligt schema, hur fint som helst för sen börjar skolan inte långt därefter. Så hinner jag umgås med pôjk och fôlk nu när dom börjar jobba.

På tal om skolan så borde jag passa på när jag ändå är i stan och gå till biblioteket och kolla om dom har en del kurslitteratur! Känns jäkligt onödigt att köpa fem böcker till en kurs på fyra veckor! Blir alldeles för dyrt... Sen ska jag höra med svägerskan, som läst samma sak, om hon har några böcker.

Nej! Sova en liten stund till innan avfärd till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar