fredag 27 augusti 2010

onsdagen med skolstart och tacos

Inte hade jag behövt vara nervös inför att träffa nya klasskompisar inte, för det var bara jag och en tjej till, haha... Kanske att det kommer ett par till men det var inte säkert. Det gick i alla fall bra, vi satt med telebildsuppkoppling i två timmar och fick lite info om hur det kommer vara upplagt och sådär. Kommer vara i skolan varje torsdag och så kommer jag behöva åka till Karlstad ca 2 dagar i månaden, helt okej! Dom första blir nu på måndag och tisdag.

Efter skolan så var jag iväg och simmade, riktigt skönt men till och med det var jobbigt, haha, så jävla otränad. Sen åkte jag tillbaka till Edane.

Fram till att Kickan kom hem så låg jag och läste. Skulle tydligen läsa en bok till på tisdag. Ha ha ha! Det tog mig två timmar att läsa dom första 5 sidorna. Totalt obegripligt, haha, bådar gott detta! Nej då, det ska nog gå bra bara jag kommer in i det!

Vid 17 så åkte vi hem till Glava och åt Tacos och efterrätt med min familj, trevlans! Blev kvar till 22 men sen var det dags att åka tillbaka till Edane och sooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar